Wat is vereist?
- HBO werk- en denkniveau
- Nauwkeurig in voorraadbeheer
- Jij hebt al eerder medewerkers aangestuurd
- Je kunt goed overweg met Excel
- Goed in plannen en het behouden van overzicht
- Goede communicatieve vaardigheden, zowel in het Nederlands als in het Engels
Wat krijg je?
- Goed salaris
- Bonus op basis van bedrijfsresultaat
- 8% vakantiegeld
- 32 tot 40-urige werkweek
- 25 vakantiedagen
- Opleidingsbudget voor trainingen
- Fietsplan voor een elektrische fiets (bij een langdurig contract)
- Kilometervergoeding voor reiskosten
- Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en initiatief
Wat doe je?
- 45% Analyseren en verwerken van voorraadbeheer
- 15% Bestellingen plaatsen
- 20% Overleg met collega’s
- 5% Contact met leveranciers onderhouden
- 10% Ad-hoc taken oppakken
- 5% Managen van fysieke tellingen
Deze vacature is gemaakt op basis van gesprekken met medewerkers in de functie. Zo krijg jij een realistisch beeld van de baan.
Interesse
Heb je een vraag of ben je geïnteresseerd? Neem contact met ons op.Joseph
Assistent manager
Vacature
Ben jij een georganiseerd en detailgericht persoon die graag bezig is met voorraadbeheer en logistieke processen? Wil je werken in een omgeving waar je bijdraagt aan de tevredenheid van onze klanten door zorg te dragen voor een vlekkeloze inventarisatie? Lees dan verder!
Wat ga je doen?
Als Stock controller bij KeyPro ben je eindverantwoordelijk voor het beheren van de voorraad. Je zorgt ervoor dat de fysieke voorraad en de virtuele voorraad in ons voorraadsysteem overeenkomen. Dit doe je door regelmatig fysieke tellingen te organiseren en te verwerken in de belangrijkste productgroepen. Je werkt daarbij samen met de andere collega’s van KeyPro in Amsterdam en Groningen. Klopt er iets niet of signaleer je belangrijke zaken, dan bespreek je die met het team. Je controleert en verwerkt rapporten, waardoor er een extra check is of de juiste producten zijn uitgeleverd. Door betrouwbare data in ons systeem kunnen wij onze klanten beter van dienst zijn en zorg jij ervoor dat onze webshop optimaal blijft functioneren. De focus ligt op:
● Voorraadbeheer en planning: Zorgen voor een nauwkeurige en up-to-date voorraad en het opstellen van gedetailleerde dagelijkse en projectplanningen.
● Administratie en procesoptimalisatie: Uitvoeren van administratieve taken, waaronder voorraadbeheer en facturatie, en bijdragen aan de verbetering van operationele efficiëntie.
● Teamleiding en coördinatie: Leiding geven aan het wekelijkse overleg met de binnendienst en coördineren van projecten met aandacht voor kwaliteit.
● Bestellingen en relatiebeheer: Tijdig bestellen van producten om tekorten te voorkomen en onderhouden van relaties met leveranciers.
Ben jij een georganiseerd en detailgericht persoon die graag werkt met voorraadbeheer en logistieke processen? Wil je bijdragen aan de tevredenheid van onze klanten door zorg te dragen voor een vlekkeloze inventarisatie? Dan is KeyPro op zoek naar jou!
Werkweek
Vandaag komt alles samen! Je hebt de voorraad perfect op orde en ziet dat de planning voor de komende weken er goed uitziet. Bovendien bevestigen leveranciers dat alles op tijd geleverd wordt. Het logistieke team is blij en er zijn geen last-minute wijzigingen nodig. Met een voldaan gevoel sluit je de week af.
De ene dag zit je midden in het verwerken van een complexe analyse als blijkt dat er een spoedorder niet kan worden geleverd door voorraadproblemen. Dit betekent opnieuw schakelen en een oplossing bedenken. Het is een uitdaging, maar je weet dat dit erbij hoort en leert van deze situaties om de processen te verbeteren.
- 09:00
- 10:00
- 11:00
- 12:00
- 13:00
- 14:00
- 15:00
- 16:00
- 17:00
- 18:00
-
- Overleg met het logistieke team over de voorraadstatus en nieuwe orders
- Analyse van de voorraadniveaus en opstellen van een bestellijst
- Lunchpauze
- Data-analyse en trendrapportage van de vorige maand
-
- Voorraadupdate in ERP-systeem en opvolgen van spoedbestellingen
- Interne training over efficiëntere voorraadprocessen
- Lunchpauze
- Contact met leveranciers over leveringsdata
- Samenwerken met sales voor productbeschikbaarheid
-
- Kwartaalanalyse van veelgebruikte meubelstukken
- Voorraad bijwerken en checken op beschadigingen
- Lunchpauze
- Strategieoverleg met het managementteam
- Afstemming met marketing over de promotie van bepaalde meubels
-
- Bijwerken van inventaris na binnenkomende goederen
- Bezoek aan magazijn voor fysieke inventariscontrole
- Interne evaluatie over optimalisaties van het voorraadproces
-
- Weekafsluiting met logistieke team
- Check van bestellingen en planning voor volgende week
- Lunchpauze
- Data-analyse en planning voor de komende weken
- Vrijdagmiddagborrel met het team
Voorbeeld uit de praktijk
Groeipad
Iedereen krijgt de vrijheid om zichzelf te ontwikkelen. KeyPro maakt hier zelfs budget voor vrij. Bij KeyPro is persoonlijke groei bovendien net zo belangrijk als professionele vooruitgang. Het bedrijf stimuleert het verkennen van nieuwe ideeën en het leren van fouten en zet zich in voor de interne opleiding van medewerkers. Dit alles is gericht op het mogelijk maken van doorgroeimogelijkheden naar rollen met meer uitdaging en verantwoordelijkheid.
Werken bij KeyPro
KeyPro is in 2011 opgericht als antwoord op het tekort aan gemeubileerde woningen voor expats. Door de jaren heen is het bedrijf uitgegroeid tot een veelzijdige aanbieder van complete woninginrichtingen en installatiediensten, zowel voor bedrijven als voor particulieren. KeyPro's expertise strekt zich uit van het aanbieden van verkoopstyling voor makelaarskantoren tot het verzorgen van tijdelijke vervangende woningen voor woningcorporaties en het volledig inrichten van huizen voor expats. KeyPro neemt alles voor hun rekening – van een theelepel in de keukenla tot het zorgen voor een perfect opgemaakt bed – om een volledige en zorgeloze inrichtingservaring te bieden.
- Vestiging in Amsterdam en Groningen
- 30 medewerkers
- Actief in vijf landen en snel groeiend
- 20% / 80%
- Gem. leeftijd 30 jaar
- Werkkleding voor de buitendienst
- Thuiswerkmogelijkheden voor kantoorfuncties