Financieel Administratief Medewerker / Boekhouder

Solliciteer nu

Financieel Administratief Medewerker / Boekhouder

KeyPro Amsterdam

Solliciteer nu

Wat is vereist?

  • Afgeronde hbo-/wo-opleiding
  • Minimaal 3-5 jaar werkzaam als Financieel Administratief Medewerker (dit bied werkgever aan)
  • Met een Macbook, Excel en alle standaard Office 365 applicaties kunnen werken
  • Ervaring met het werken met Exact Online
  • Goede communicatieve vaardigheden
  • Zelfstandig en gestructureerd kunnen werken
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal
  • Nauwkeurig, precies en georganiseerd

Wat krijg je?

  • €3.000 - €4.500 bruto p/m (afhankelijk van kennis en ervaring)
  • Winstdeling
  • 32 tot 40-urige werkweek
  • 23 vakantiedagen
  • Opleidingsbudget voor trainingen op basis van je huidige kennis en persoonlijke ontwikkelingsbehoefte
  • Apple Macbook en iPhone
  • Fietsplan voor een elektrische fiets (bij langdurig contract)
  • Reiskostenvergoeding

Wat doe je?

  • 20% Bedrijfsadministratie verwerken
  • 15% Financiële rapportages opstellen
  • 20% Crediteuren- en debiteurenadministratie beheren
  • 10% Belastingaangiften verzorgen
  • 15% Inkoopfacturen en betalingen verwerken
  • 10% Contact met klanten onderhouden
  • 10% Overige financiële werkzaamheden uitvoeren

Deze vacature is gemaakt op basis van gesprekken met medewerkers in de functie. Zo krijg jij een realistisch beeld van de baan.

Stel direct een vraag

Vacature

Als Financieel Administratief Medewerker / Boekhouder bij KeyPro ben je verantwoordelijk voor het nauwkeurig beheren en controleren van de volledige bedrijfsadministratie. Je houdt je bezig met het aanmaken en verwerken van wijzigingen in huurcontracten en het opstellen van overzichtelijke rapportages. Ook adviseer je de Directie over financiële zaken en draag je bij aan een gezonde cashflow door het up-to-date houden van de crediteuren- en debiteurenadministratie. Verder behoort de maandelijkse controle en verzending van ICP en omzetbelasting-aangiften tot jouw takenpakket.

In deze rol zijn jouw werkdagen afwisselend. Je houdt je bezig met het verwerken van inkoopfacturen, het koppelen van facturen aan de juiste projecten en het beheren van de verkoopfacturen. Ook betaal je rekeningen, houd je betaaloverzichten bij en zorg je je dat alles op tijd betaald wordt. Verder zorg je voor het bijhouden van waarborgsommen, het boeken van investeringen en het onderhouden van contacten met klanten over financiële zaken. Daarnaast zorg je dat problemen in facturen en betalingen worden opgelost en help je bij het voorbereiden van de jaarrekening. Tenslotte zorg je voor de administratieve verwerking van contracten en abonnementen.

In deze baan werk je in een team dat goed samenwerkt en elkaar helpt waar nodig. Je draagt je steentje bij en streeft naar het beste resultaat. KeyPro zoekt dan ook een nieuwe collega die goed met financiële administratie uit de voeten kan en op korte termijn ingewerkt kan worden. Waar mogelijk denk jij uiteraard ook mee over procesverbeteringen.

Als je het leuk vindt om problemen op te lossen, zelfstandig bezig te zijn en je het niet erg vindt om soms onder tijdsdruk te staan, dan is dit een baan voor jou.

Werkweek

Financieel Administratief Medewerker / Boekhouder

Op een leuke werkdag heb je alle taken voor de dag afgerond. Ook heb je een gezellig praatje gemaakt met je collega's.

Tijdens een minder leuke werkdag heb je te maken met veel ad hoc werkzaamheden, waardoor je niet toekomt aan taken die eigenlijk op je planning stonden.

  • 08:00
  • 09:00
  • 10:00
  • 11:00
  • 12:00
  • 13:00
  • 14:00
  • 15:00
  • 16:00
  • 17:00
    • Stand-up
    • Banktransacties verwerken
    • Inkoopfacturen verwerken
    • Lunch
    • Contracten/ facturen aanmaken
    • Mails lezen en beantwoorden
    • Urenregistraties verwerken
    • Overige financiële werkzaamheden uitvoeren
    • Stand-up
    • Banktransacties verwerken
    • Mails lezen en beantwoorden
    • Lunch
    • Contracten / facturen aanmaken
    • Financiële controles uitvoeren
    • Overige financiële werkzaamheden uitvoeren
    • Stand-up
    • Banktransacties verwerken
    • Mails lezen en beantwoorden
    • Financiële rapportage opstellen
    • Vrije middag

Voorbeeld uit de praktijk

Je merkt aan het einde van de maand dat er iets niet klopt in de financiële rapportages. Wat doe je?

Allereerst duik je in de details om de fout te vinden. Je controleert de facturen en vergelijkt deze zorgvuldig met de boekhoudgegevens. Wanneer je de oorzaak van de onregelmatigheden hebt gevonden, pas je de nodige correcties toe, zoals het aanpassen van boekingen. Vervolgens informeer je het team over de geconstateerde fouten en de genomen acties. Dit helpt niet alleen om het huidige probleem op te lossen, maar ook om in de toekomst vergelijkbare fouten te voorkomen.

Groeipad

Iedereen krijgt de vrijheid om zichzelf te ontwikkelen. KeyPro maakt hier zelfs budget voor vrij. Bij KeyPro is persoonlijke groei bovendien net zo belangrijk als professionele vooruitgang. Het bedrijf stimuleert het verkennen van nieuwe ideeën en het leren van fouten en zet zich in voor de interne opleiding van medewerkers. Dit alles is gericht op het mogelijk maken van doorgroeimogelijkheden naar rollen met meer uitdaging en verantwoordelijkheid.

Financieel Administratief Medewerker / Boekhouder
Financieel Manager
Financieel Directeur

Werken bij KeyPro

KeyPro is in 2011 opgericht als antwoord op het tekort aan gemeubileerde woningen voor expats. Door de jaren heen is het bedrijf uitgegroeid tot een veelzijdige aanbieder van complete woninginrichtingen en installatiediensten, zowel voor bedrijven als voor particulieren. KeyPro's expertise strekt zich uit van het aanbieden van verkoopstyling voor makelaarskantoren tot het verzorgen van tijdelijke vervangende woningen voor woningcorporaties en het volledig inrichten van huizen voor expats. KeyPro neemt alles voor hun rekening – van een theelepel in de keukenla tot het zorgen voor een perfect opgemaakt bed – om een volledige en zorgeloze inrichtingservaring te bieden.

  • Vestiging in Amsterdam en Groningen
  • 25 medewerkers
  • Actief in vijf landen en snel groeiend
  • 10% / 90%
  • Gem. leeftijd 30 jaar
  • Werkkleding voor de buitendienst
  • Thuiswerkmogelijkheden voor kantoorfuncties

Collega's

Kasper Tulkens (34) - Comfort Zone Creator

Waarom ben je bij dit bedrijf gaan werken?
Ik wilde graag gevarieerd werk doen waarbij ik mijn handen en mijn hoofd kon gebruiken. Dat is zeker gelukt bij KeyPro!

Wat was je vorige baan?
Bedrijfsleider bij een restaurant.

Wat doe je in je vrije tijd?
Voetballen en muziek maken.

Claire Cornelisse (30) - Back-office Medewerker

Waarom ben je bij dit bedrijf gaan werken?
Werken bij KeyPro is een mooie nieuwe uitdaging op mijn vorige baan. Het concept van meubels verhuren sprak mij erg aan. Dit in combinatie met het aspect duurzaamheid en de diversiteit in doelgroepen - gemeentes, de zakelijke markt, de particulieren markt en woningcorporaties - maakte het bedrijf voor mij aantrekkelijk.

Wat was je vorige baan?
Office Assistant, vergelijkbare functie.

Wat doe je in je vrije tijd?
Vakantie en uit eten gaan.

Willeke Velthoen (26) - Marketing Manager

Waarom ben je bij dit bedrijf gaan werken?
Ik kwam toevallig bij KeyPro terecht en wist er nog niet veel van af. Wat me aansprak was de relatief kleine organisatie die nog enorme stappen kon zetten op het gebied van marketing. Zij zagen hiervan het belang in, wat mij erg aansprak. Hier wordt tijd, aandacht en ruimte voor gegeven.

Wat was je vorige baan?
Student. Ik werkte in de horeca, zo ben ik terechtgekomen bij KeyPro.

Wat doe je in je vrije tijd?
Ik hou me nu veel bezig met mijn nieuwe onderneming. Verder hou ik van sporten, koken en nieuwe recepten uitproberen. En dineren/borrelen met vrienden.

Sollicitatieproces

Solliciteren via de sollicitatiebutton
Telefoongesprek met Marketing Manager
± Binnen 1/2 dagen
Gesprek met Directeur en collega
± Binnen 3 dagen indien mogelijk
Je hebt de baan!

Interessante baan?

Solliciteer nu