Teamleider

Solliciteer nu

Teamleider

KeyPro Amsterdam

Solliciteer nu

Wat is vereist?

  • Mbo of hbo-opleiding
  • 3 jaar werkervaring als Teamleider, Shiftmanager of vergelijkbare rol
  • Jij weet hoe je jouw teamleden op een goede manier kunt aanspreken en motiveren
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel in woord als geschrift
  • Je bent georganiseerd, op tijd en je houdt van structuur
  • Je hebt een actieve houding en je denkt in oplossingen
  • Je bent servicegericht naar de klanten toe

Wat krijg je?

  • €2.200 - €3.200 bruto p/m (afhankelijk van kennis en ervaring)
  • Winstdeling
  • 32 tot 40-urige werkweek
  • 25 vakantiedagen
  • Opleidingsbudget voor trainingen op basis van kennis en persoonlijke ontwikkelingsbehoefte
  • Reiskostenvergoeding
  • Apple Macbook en iPhone
  • Fietsplan voor een elektrische fiets (bij langdurig contract)
  • Korting op de leukste en nieuwste meubels
  • Een relaxte werkomgeving met een gezellige, informele sfeer

Wat doe je?

  • 40% Leveringen en ophalingen voorbereiden
  • 20% Team aansturen
  • 20% Warehousing (picking and returning orders)
  • 10% Intern en extern overleg
  • 10% Administratieve taken uitvoeren

Deze vacature is gemaakt op basis van gesprekken met medewerkers in de functie. Zo krijg jij een realistisch beeld van de baan.

Stel direct een vraag

Vacature

Als Teamleider bij KeyPro Furniture heb je een veelzijdige en verantwoordelijke rol. Jij zorgt ervoor dat alles op rolletjes loopt. Zo bewaak je de planning voor leveringen en ophalingen, bijvoorbeeld door het coördineren van meubelleveringen aan een luxe hotel. Dagelijks onderhoud je contact met klanten en collega's en fungeer je als eerste aanspreekpunt voor het buitendienstpersoneel. Je werkt nauw samen met het magazijnteam, helpt bij het organiseren van de opslagruimte en zorgt dat alles klaarstaat voor grote leveringen. Daarnaast ga je regelmatig mee op leveringen, stuur je teams aan en zorg je ervoor dat alles soepel verloopt.

Je denkt mee over hoe zaken efficiënter kunnen, bijvoorbeeld door nieuwe logistieke routes te bedenken of verbeteringen in het voorraadbeheer door te voeren. Je deelt je kennis en vaardigheden met het team, bijvoorbeeld door nieuwe collega's te trainen of tips te geven over efficiënter werken. Verder verzorg je de personeelsplanning en andere administratieve taken, zodat iedereen altijd op de hoogte is van hun werktijden.

Je komt terecht in het team in Amsterdam, met ons kantoor vlakbij Westerpark. Dit team bestaat uit tien medewerkers, waaronder Projectleiders, Back-Office Medewerkers, Administratief Medewerkers en een Magazijnbeheerder. Je werkt nauw samen met alle teamleden en rapporteert aan zowel de Operations Manager als de eigenaar van KeyPro.

Als je geniet van het coördineren en aansturen van mensen en je het leuk vindt om te werken op een plek waar altijd iets gebeurt, dan is dit een baan voor jou.

Werkweek

Teamleider

Op een leuke werkdag lopen alle leveringen op rolletjes binnen de gestelde planning. Daarbij meldden de collega's in de buitendienst dat de opdrachtgever erg tevreden was over de oplevering van de woningen.

Op een minder leuke werkdag begint alles met een valse start: meerdere collega’s zijn ziek en de levering van de leverancier is te laat, waardoor de planning niet gehaald kan worden.

  • 08:00
  • 09:00
  • 10:00
  • 11:00
  • 12:00
  • 13:00
  • 14:00
  • 15:00
  • 16:00
  • 17:00
  • 18:00
    • Stand-up
    • Teamoverleg
    • Thee/koffie pauze
    • Levering op locatie
    • Lunch
    • Retourname meubels
    • De planning maken
    • Stand-up
    • Lunch
    • Bellen over hoe het gaat met de uitlevering
    • Mails beantwoorden
    • Inchecken bij teamleden
    • Thee pauze
    • Retourname
    • Offertes uitwerken
    • Stand-up
    • Lunch
    • Mails beantwoorden
    • Inchecken bij teamleden
    • Voorbereiding levering
    • Retourname meubels
    • Thee pauze
    • Stand-up
    • Lunch
    • Inchecken bij teamleden
    • Voorbereiding levering
    • Levering op locatie
    • Thee pauze + verder met levering op locatie
    • Levering op locatie
    • Stand-up
    • Lunch
    • Thee pauze
    • Voorbereiding levering
    • Offertes uitwerken
    • Planning
    • Team borrel

Voorbeeld uit de praktijk

Je komt op locatie, je kunt je auto niet kwijt en de lift is kapot. Wat doe je?

Je belt met een collega-Teamleider voor overleg en kijkt wat er mogelijk is. Bijvoorbeeld het verschuiven van de planning en het ophalen op een andere dag of je onderzoekt of er extra collega's beschikbaar zijn om te helpen met leveren en tillen.

Groeipad

Bij KeyPro krijgt iedereen de vrijheid om zichzelf te ontwikkelen. We reserveren hiervoor een budget en stimuleren het verkennen van nieuwe ideeën en investeren in de interne opleiding van medewerkers. Op deze manier creëren we mogelijkheden voor doorgroei naar functies met meer uitdaging en verantwoordelijkheid.

Teamleider
Project Leider
Operations Manager

Werken bij KeyPro

KeyPro is in 2011 opgericht als antwoord op het tekort aan gemeubileerde woningen voor expats. Door de jaren heen is het bedrijf uitgegroeid tot een veelzijdige aanbieder van complete woninginrichtingen en installatiediensten, zowel voor bedrijven als voor particulieren. KeyPro's expertise strekt zich uit van het aanbieden van verkoopstyling voor makelaarskantoren tot het verzorgen van tijdelijke vervangende woningen voor woningcorporaties en het volledig inrichten van huizen voor expats. KeyPro neemt alles voor hun rekening – van een theelepel in de keukenla tot het zorgen voor een perfect opgemaakt bed – om een volledige en zorgeloze inrichtingservaring te bieden.

  • Vestiging in Amsterdam en Groningen
  • 25 medewerkers
  • Actief in vijf landen en snel groeiend
  • 10% / 90%
  • Gem. leeftijd 30 jaar
  • Werkkleding voor de buitendienst
  • Thuiswerkmogelijkheden voor kantoorfuncties

Collega's

Kasper Tulkens (34) - Comfort Zone Creator

Waarom ben je bij dit bedrijf gaan werken?
Ik wilde graag gevarieerd werk doen waarbij ik mijn handen en mijn hoofd kon gebruiken. Dat is zeker gelukt bij KeyPro!

Wat was je vorige baan?
Bedrijfsleider bij een restaurant.

Wat doe je in je vrije tijd?
Voetballen en muziek maken.

Claire Cornelisse (30) - Back-office Medewerker

Waarom ben je bij dit bedrijf gaan werken?
Werken bij KeyPro is een mooie nieuwe uitdaging op mijn vorige baan. Het concept van meubels verhuren sprak mij erg aan. Dit in combinatie met het aspect duurzaamheid en de diversiteit in doelgroepen - gemeentes, de zakelijke markt, de particulieren markt en woningcorporaties - maakte het bedrijf voor mij aantrekkelijk.

Wat was je vorige baan?
Office Assistant, vergelijkbare functie.

Wat doe je in je vrije tijd?
Vakantie en uit eten gaan.

Willeke Velthoen (26) - Marketing Manager

Waarom ben je bij dit bedrijf gaan werken?
Ik kwam toevallig bij KeyPro terecht en wist er nog niet veel van af. Wat me aansprak was de relatief kleine organisatie die nog enorme stappen kon zetten op het gebied van marketing. Zij zagen hiervan het belang in, wat mij erg aansprak. Hier wordt tijd, aandacht en ruimte voor gegeven.

Wat was je vorige baan?
Student. Ik werkte in de horeca, zo ben ik terechtgekomen bij KeyPro.

Wat doe je in je vrije tijd?
Ik hou me nu veel bezig met mijn nieuwe onderneming. Verder hou ik van sporten, koken en nieuwe recepten uitproberen. En dineren/borrelen met vrienden.

Interessante baan?

Solliciteer nu